انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه دولتی شهرضا

Shahreza Electrical and Electronic Engineering

انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه دولتی شهرضا

Shahreza Electrical and Electronic Engineering

انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه دولتی شهرضا

انجمن علمی برق شهرضا

این وبلاگ متعلق به انجمن علمی برق ، دانشگاه دولتی شهرضا می باشد .
نام «sheee»که برای این وبلاگ انتخاب شده است ، مخفف «Shahreza Electrical and Electronic Engineering »است و لذا کلیۀ فعالیت های انجمن علمی برق با این نام شناخته می شود.

آدرس ایمیل مجله :

sheee.shahreza@gmail.com

آخرین نظرات

فرماندار شهرضا: احداث ساختمان دانشگاه دولتی به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، سید رضا عقدایی صبح امروز با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: مردم شهرضا از گذشته‌های دور به سه خصلت مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی مشهور بوده‌اند و در دوران مبارزات پیش از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس این اصل مهم به شکل شایسته به منصه ظهور رسیده است.

وی افزود: زایش و پرورش انسان‌های بزرگ و تاریخ‌ساز از دیگر ویژگی‌های برجسته شهرضا در ادوار مختلف تاریخی به شمار می‌رود که با اندک بررسی در تاریخ ایران به عمق این واقعیت بزرگ آگاه می‌شویم.

فرماندار شهرضا با اشاره به اینکه بهره‌گیری شایسته از مفاخر و نخبگان شهرستان باید در دستور کار مسئولان امر باشد، بیان کرد: در وضعیت کنونی باید ضمن تدوین برنامه‌های مناسب در راستای بهره‌گیری اصولی از ظرفیت نخبگان و مفاخر علمی، فرهنگی و اقتصادی شهرضا اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح 73 طرح خرد و کلان در شهرضا طی ایام دهه فجر گفت: این طرح‌ها شامل 30 طرح مخابراتی، 29 طرح در حوزه کشاورزی و دام‌پروری، سه پروژه حمایتی در بخش بهزیستی، دو پروژه در حوزه زندان، افتتاح ساختمان آموزشی دانشکده خوارزمی، بهسازی و نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی درون‌شهری، افتتاح سالن ورزشی، کلینیک صیادشیرازی، دوخانه عالم، دو پروژه صنعتی و ایستگاه پمپاژ آب مسکن مهر است که با اعتباراتی بالغ‌بر 622 میلیارد ریال مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عقدایی بابیان اینکه در سال جاری تعداد یک‌صد و 40 پروژه در شهرضا وارد مرحله اجرایی شده است، متذکر شد: این تعداد پروژه با میزان پیشرفت‌های متفاوت در مرحله اجرایی قرار گرفته و انتظار می‌رود با اتخاذ تمهیدات مناسب در موعد مقرر اجرایی شود. وی در ادامه سخنان خود با اشاره به سفر هیئت دولت به استان اصفهان و لزوم بررسی تحقق مطالبات به‌حق مردم شهرضا در این فرصت طلایی گفت: به‌طور مثال اجرای پروژه فاضلاب شهری شهرضا به‌عنوان یکی از مطالبات مهم مردم، بیش از چند دهه به طول انجامیده است و در این سفر با حضور مقامات بلندپایه در این خصوص تصمیم‌گیری‌های مطلوب اتخاذ می‌شود.

فرماندار شهرضا با تشریح جایگاه فاخر این دیار درزمینهٔ تربیت و پرورش نخبگان دانشگاهی، تصریح کرد: احداث ساختمان دانشگاه دولتی شهید مدرس شهرضا از اواخر دهه 70 به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این دیار مطرح‌شده است و با توجه به سابقه درخشان این شهرستان در عرصه‌های علمی فرهنگی انتظار می‌رود شاهد تحقق این آرزوی دیرینه باشیم.

وی اضافه کرد: رسیدگی به نیازمندی‌های دانشگاه پیام نور شهرضا نیز به‌عنوان یکی از مسائل مهم اهالی علم فرهنگ با حضور وزیر علوم در شهرستان مورد بحث بررسی قرار می‌گیرد.

عقدایی با اشاره به اینکه افزایش امکانات زیرساخت‌های ورزشی شهرضا متناسب با روند افزایش جمعیت شهرستان باید مدنظر قرار بگیرد، اذعان کرد: طرح احداث مجموعه ورزشی کارگران و همچنین اتمام عملیات ورزشگاه قدس به‌عنوان دو نیازمندی اساسی در حوزه ورزش در این سفر مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی در ادامه ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی شهرضا را از دیگر مسائل مهم برشمرد و گفت: به لحاظ اینکه شهرضا در مرکز کریدور شمال به جنوب کشور قرار گرفته است، افزایش ضریب ایمنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

فرماندار شهرضا بابیان اینکه تمامی مشکلات زیرساختی این شهرستان در حوزه محورهای مواصلاتی باهم اندیشی مسئولان امر شناسایی‌شده است، افزود: در همین خصوص طرح اجرای زیرگذر در محور شهرضا به دهاقان، اتمام  عملیات اجرایی محور شهرضا به مبارکه و ایمن‌سازی کمربندی شهرضا در حوزه آموزشکده خوارزمی به شکل جدی در دستور کار قرارگرفته است.

وی با اشاره به اینکه طرح احداث کارخانه محصولات کاله در منطقه مهیار شهرضا در سطح گروه‌های تخصصی مورد بحث و بررسی قرارگرفته است، عنوان کرد: احداث این مجموعه عظیم صنعتی یک نقطه عطف در حوزه اقتصاد و صنعت جنوب استان اصفهان محسوب می‌شود و تاکنون مراحل اخذ مجوزهای لازم در این زمینه به شکل مطلوب محقق شده است.

عقدایی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به اینکه  توسعه و تعالی همه‌جانبه شهرضا باهم فکری و هم‌افزایی مجموعه مردم مسئولان محقق می‌شود، بیان کرد: بر همین اساس انتظار می‌رود در آینده نزدیک با اتمام طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان زمینه رشد و تعالی همه‌جانبه شهرضا مهیا شود.

منبع خبر: خبرگزاری فارس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی