انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه دولتی شهرضا

Shahreza Electrical and Electronic Engineering

انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه دولتی شهرضا

Shahreza Electrical and Electronic Engineering

انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه دولتی شهرضا

انجمن علمی برق شهرضا

این وبلاگ متعلق به انجمن علمی برق ، دانشگاه دولتی شهرضا می باشد .
نام «sheee»که برای این وبلاگ انتخاب شده است ، مخفف «Shahreza Electrical and Electronic Engineering »است و لذا کلیۀ فعالیت های انجمن علمی برق با این نام شناخته می شود.

آدرس ایمیل مجله :

sheee.shahreza@gmail.com

آخرین نظرات

نمرات ماشین های الکتریکی 1

پنجشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ق.ظ

با عرض سلام و احترام

نمرات کلاس حل تمرین درس ماشین های الکتریکی 1 (تدریس یار : سید حسین تکمیلی) از ادامۀ مطلب قابل  دانلود کردن می باشد.

تذکر

شما می توانید هر گونه اعتراض خود را  فقط  از طریق نظرات همین پست تا تاریخ 11 خرداد اعلام کنید .

توجه داشته باشید که نظراتی که به صورت خصوصی ارسال می شوند به دلیل عدم قابلیت پاسخ دهی بررسی نمی شوند .


دریافت

نظرات (۹)

با سلام نمره حل تمرین ماشین 1 را استاد 5 نمره مشخص کرده بودند !!! 
پاسخ:
با سلام
بارم بندی جدید به همان صورتی است که در فایل PDF مشاهده کردید.
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۱ وحید محزونی ریزی
سلام
اینجانب ودوستان دیگر در روزهای حل تمرین ماشین کلاس دیگری داشتیم وبه خاطر همین نتوانستیم حضور پیدا کنیم .به خاطرهمین این تزی که نمره حل تمرین ما با کوییز محاسبه میشود درست نیست ویک جور ضایع کردن حقمان می باشد.پس انتظار میرود با سندی که ارائه کردیم مبنی بر تداخل با درسی دیگر پس نتوانستیم در کوییز شرکت کنیم.
ما اگر میتوانستیم کوییز دهیم که کلاسهایمان را می آمدیم.
باتشکر
۰۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۲ وحید محزونی ریزی
سلام
اینجانب ودوستان دیگر در روزهای حل تمرین ماشین کلاس دیگری داشتیم وبه خاطر همین نتوانستیم حضور پیدا کنیم .به خاطرهمین این تزی که نمره حل تمرین ما با کوییز محاسبه میشود درست نیست ویک جور ضایع کردن حقمان می باشد.پس انتظار میرود با سندی که ارائه کردیم مبنی بر تداخل با درسی دیگر پس نتوانستیم در کوییز شرکت کنیم.
ما اگر میتوانستیم کوییز دهیم که کلاسهایمان را می آمدیم.
باتشکر
پاسخ:
با سلام
در مورد افرادی که نتوانستند در کلاس شرکت کنند باید ذکر کرد که کوییز  و تمرین ها اجباری بوده و نمی توان برای هر کسی کوییز جداگانه طرح کرد و در روز دلخواه آن کوییز را گرفت.پس بهتر بود که شما در آن روز خاص در کوییز شرکت و تمرین ها را هم از طریق دوستانتان به بنده می رساندید.
با تشکر
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۰۱:۳۱ علی شیبانی
با سلام 
اقای تکمیلی اگر ممکنه در نمره من تجدید نظر فرمایید
با وجود این که در کلاس حل تمرین به دلیل موجه حضور نداشتم و فرم انتخاب واحدم هم به شما نشان دادم و نکته ی دوم این است که من در کوییز شرکت کردم و اگر میشود در نمره ی کوییز هم تجدید نطر کنید 
اقای تکمیلی من واقعا به نمره ی شما نیاز دارم و اگر میشود واقعا تجدید نظر کنید
با تشکر
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۹ مهدی نصیری
با سلام
2سوال دارم
1 چرا نمره حضور در کلاس بنده 4.شده در صورتی که در تمام جلسات بودم اگر بنا به حضور موثر است که جو کلاس به صورتی بود که فقط یکبار می شد تمرین حل کرد ان هم زمانی که اقای بنیادی جواب دادن که بقیه هم مشتاق به حل کردن بودند دیگه علت نمره کامل ندادن چیه
2 این بارم بندی نظر استاد ؟
اگه میشه بارم5نمره بشه
باتشکر از زحمات شما.
پاسخ:
با سلام
نمرۀ حضور و غیاب از 0.5 نمره است که شما 0.4 گرفته اید.
نمرۀ کل 2.5 نمره می باشد.
با تشکر
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۵ سید فرزاد طلاکش
سلام 
نمره حضور در کلاس من را 0.32 داده اید در صورتی که در تمام جلسات موثر شما حضور داشته ام و فقط جلسه ی آخر که هیچ کاری انجام ندادید و فقط حاضری بچه ها را زدید نبودم و در 4 جلسه تشکیل شده شما موقعیتی پیش نیامد که فعالیت در کلاس داشته باشیم . در ضمن در مورد سوال 2 کوییز که ناقص بوده چه تصمیمی گرفتید.
پاسخ:
با سلام
در مورد افرادی که نمرۀ حضور در کلاس آن ها به غیر از صفر است باید ذکر کنم که به همه 0.1 اضافه خواهد شد. و این نکته را هم فراموش نکنید که نمرۀ حضور مؤثر در کل 0.5 نمره است.
اما در مورد کوییز ؛ سوالات مشکلی نداشته و این نمره هم با احتساب کمک می باشد.
با تشکر
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۵۹ علی شیبانی
با سلام 
اقای تکمیلی جواب من را در بالا نداده بودید
من با وجود این که کلاس داشتم در روز کوییز در ان شرکت کردم ولی به من نمره ای ندادید 
یعنی واقعا هیچ نمره ای نتوانستم کسب کنم؟؟
۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۹ سید فرزاد طلاکش
در سوال دوم کوییز نمودار B-H داده نشده بود و در جلسه از شما پرسیده شد که مقادیر را برحسب µ بدست بیاوریم که شما گفتید نه و راه های دیگر را امتحان کنید اما بعدا به بچه ها گفتید برحسبµ باید نوشته شود . در این صورت حل کردن چنین مسئله ای کاری نداشت .

۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۵ ایمان قناد جلالی
این یعنی این ک ما برا 0.5 نمره اومدیم سر کلاس؟ ؟؟ خب نمیومدیم ک بهتر بود تازه تو این کلاس ک کلا دو تا مسئله بیشتر حل نشد اونم مربوط ب میان ترم بود ...
کلا من از شما می پرسم این کلاس حل تمرین ب چه درد می خورد؟؟؟
پاسخ:
با سلام
شما در صورت تمایل می توانید اعلام فرمایید تا نمرۀ حضور مؤثر شما به بقیه بچه ها اضافه شود . در ضمن اگر شما به مسائل اهمیت می دهید تمرین های مربوطه را که 1.5 نمره داشت تحویل می دادید.
به هر حال بنده آمادۀ تغییر نمرۀ شما هستم و منتظر اطلاع شما می مانم.
این نکته را فراموش نکنید که بارم بندی توسط آقای دکتر تعیین شده است و من می توانم اعتراض شما را هم به ایشان اعلام کنم.
با تشکر