انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه دولتی شهرضا

Shahreza Electrical and Electronic Engineering

انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه دولتی شهرضا

Shahreza Electrical and Electronic Engineering

انجمن علمی مهندسی برق دانشگاه دولتی شهرضا

انجمن علمی برق شهرضا

این وبلاگ متعلق به انجمن علمی برق ، دانشگاه دولتی شهرضا می باشد .
نام «sheee»که برای این وبلاگ انتخاب شده است ، مخفف «Shahreza Electrical and Electronic Engineering »است و لذا کلیۀ فعالیت های انجمن علمی برق با این نام شناخته می شود.

آدرس ایمیل مجله :

sheee.shahreza@gmail.com

آخرین نظرات

مراسم بزرگداشت روز دانشجو مرکزآموزش عالی شهرضا برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش عالی شهرضا، دکتر حمیدرضا کریم زاده در جلسه بزرگداشت روز دانشجو با اشاره به تاریخچه 16 آذر 1332، یاد سه دانشجویی که هنگام اعتراض به دیدار رسمی ریچارد نیکسون معاون رئیس جمهور وقت ایالات متحده آمریکا در دانشگاه تهران کشته شدند را گرامی داشت.

دکتر کریم زاده انقلاب اسلامی را سرآغاز تحولی نو در عرصه دانش و دانش اندوزی برشمرد و روز دانشجو را نماد دانش و عینیت بخشیدن به آرمان های بلند انقلاب و روز ارج نهادن به دانشجو قلمداد کرد.

ایشان خداپرستی، خاشع و خدا ترس بودن را از ویژگی‌های دانشجویان متعهد مسلمان برشمردند و آیات الهی را گواه این صفات پسندیده برای اهل علم دانستند.

 

همچنین ایشان به کلام امام خمینی (ره) که فرمودند: یکی از رازهای استمرار هر انقلاب، جامعه علمی و دانشگاهی آن است و دانشگاه مرکز سعادت و در مقابل، شقاوت یک ملت است و از دانشگاه باید سرنوشت یک ملّت تعیین بشود، اشاره کردند.

دکتر کریم زاده با اشاره به حدیث امام صادق (ع) که می فرمایند همت کوتاه، چاره اندیشی کم، و رای سست انسان را از دست یابی به موفقیت باز می‌دارد برای رسیدن به اهداف بزرگ، بزرگ اندیشی، تیزبینی و همت را لازمه موفقیت در کارها دانستند.

رئیس مرکزآموزش عالی شهرضا در پایان سخنان خود تشکیل کانون های فرهنگی هنری موسیقی، فیلم و عکس، هلال احمر، حدیث، قرآن و عترت، بسیج دانشجویی و شورای صنفی دانشجویان را از محورهای ایجاد نشاط و پویایی در مرکزآموزش عالی شهرضا بر شمرد و دانشجویان را به فعالیت هرچه بیشتر در انجمن های علمی دانشجویی که زمینه ساز رشد علمی کشور است ترغیب کرد.

مراسم روز دانشجو مرکزآموزش عالی شهرضا با اجرای زنده کانون موسیقی و اهدا جوایز، لوح تقدیر و تندیس به دانشجویان برتر هر رشته و فعالین فرهنگی دانشگاه پایان پذیرفت.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی